چه کسی پست های اینستاگرام من را می بیند؟

چه کسی پست های اینستاگرام من را می بیند؟
هر زمان که ویدیویی را در اینستاگرام پست می کنید (به عنوان یک استوری یا یک پست معمولی در فید خود)، خواهید دید که آن ویدیو چند بازدید داشته است. هنگامی که شخصی یک ویدیو را به مدت سه ثانیه یا بیشتر تماشا می کند، به عنوان یک بازدید محسوب می شود که با وبلاگ مجیک فالوور ها همراه باشید.

این تعداد افرادی را که ویدیو را دیده‌اند نشان می‌دهد و به شما نشان می‌دهد چه کسی (و به نوعی، چه زمانی و چند وقت یکبار). 50 بازدید اول به ترتیب زمانی مرتب شده اند اما بعد از آن جالب می شود. الگوریتم اینستاگرام 2022 بینندگان استوری شما را بر اساس تعداد دفعات تعامل آنها با حساب شما مرتب می کند. اگرچه این یک ویژگی برجسته نیست، اما اینستاگرام دقیقاً به شما نشان می دهد که بیشترین فالوورهای شما چه کسانی هستند.

برای داشتن شانس بالایی برای شروع بحث و تقویت بیشتر پست های خود، می تواند ارزش تعامل با این دنبال کنندگان را داشته باشد. لایک ها و کامنت ها در اینستاگرام ارز اصلی هستند، اما توجه و وفاداری هم همینطور است.

اگرچه بازدیدهای یک ویدیو مستقیماً به تعامل، فروش یا سود مربوط نمی شود، اما هرچه افراد بیشتری ویدیوهای شما را ببینند، برای حساب شخصی یا نام تجاری شما بهتر خواهد بود. همچنین یکی از ساده ترین راه ها برای جذب فالوور اینستاگرام است. اثبات اجتماعی شما قابل توجه تر خواهد بود، اما مشتریان شما بیشتر با برند شما آشنا خواهند شد و احتمال خرید محصولات شما در آینده بیشتر خواهد بود.

بازدید در مقابل لایک در اینستاگرام
بازدیدها و لایک ها به طور مشابه عمل می کنند و مزایای مشابهی را برای پست ها و برند شما فراهم می کنند. هر دو عنصری از «اثبات اجتماعی» یا «تأیید همتایان» را ارائه می‌کنند که به مردم نسبت به کیفیت و ارزش پست‌های شما اطمینان می‌دهد. اگر پست شما لایک اینستاگرام نداشته باشد، ممکن است مردم فکر کنند که این پست ارزشمند نیست. در حالی که لایک‌ها راهی عالی برای درک اینکه چه کسی و چه تعداد از افراد مستقیماً با پست‌های شما درگیر هستند، ما نمی‌توانیم ببینیم چند نفر یک تصویر را دیده‌اند (حتی اگر کلیک نکرده باشند) یا چند بار. بازدیدها راهی برای پر کردن این شکاف ارائه می‌کنند و نشان می‌دهند که چند کاربر منحصربه‌فرد ویدیو را دیده‌اند (دسترسی) و چند بار ویدیو را دیده‌اند (نمایش‌ها).

می‌توانید از این اطلاعات برای درک اینکه چند نفر پست‌های شما را می‌بینند (حتی اگر آنها را دوست نداشته باشند یا نظری بدهند) و نسبت دسترسی به نمایش استفاده کنید. اگر فقط لایک‌ها را در پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود دنبال کنید، درک مخاطبان شما حداقل خواهد بود. با جمع آوری دیدگاه ها و نگاه کردن به فاصله ها و باورها، دیدگاه کامل تری ایجاد خواهید کرد.

هنگامی که به اطلاعات عمیق‌تر در پس دسترسی و برداشت‌ها نگاه می‌کنید، می‌توانید برخی از ویژگی‌های «تحلیلی» فوق‌العاده در اینستاگرام را نیز کشف کنید. این بهترین مکان برای فهمیدن اینکه چه کسی به محتوای شما نگاه می کند، از کجا آمده است، چگونه شما را پیدا می کند و اطلاعات بیشتر است. این صفحه به شما امکان می‌دهد بهترین زمان برای پست کردن را برای مکان و جایگاه خاص خود بیابید، که کدام محدوده سنی بیشتر به محتوای شما و توزیع جنسیتی بینندگان شما علاقه دارد. هرچه بیشتر در مورد فالوورها و مشتریان خود بدانید، بهتر می توانید محتوای خود را هدف قرار دهید. دانستن اینکه چه چیزی در اینستاگرام پست کنید تا لایک بگیرید حیاتی است، اما ارزیابی بعد از آن ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد